.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop Follow Me on Pinterest

вторник, 24 януари 2017 г.

Кокосово брауни(без брашно )

Брауни (без брашно) с кокосово масло,орехови ядки,нерафинирана захар,кокосова сметана и черен шоколад!През последната година,две доста често ми се случва да приготвям десерти,за себе си,като заменям класически продукти за сладкиши с алтернаривни.В началото ми се струваха със странен вкус и си мислех,че на децата няма да им харесат,но уви съм се лъгала.Лично аз не съм фен на кокосовите продукти а да не говоря за кокосовите стърготини,настръхва ми косата,само при споменаване на думата,ако в някоя шоколадова бонбона има кокосови стърготини,езика ми автоматично ги отделя от останалите продукти,като нещо,което не е за преглъщане.За сладкиша само,ще кажа,че ми хареса много.Ароматът на кокос не беше,толкова натрапчив а по-скоро приятен на вкус.
.Сладкишът е прекрасен и със сигурност,ще изненада приятно любителите на класическото брауни.

ПРОДУКТИ
3 яйца
150г нерафинирана тръстикова захар
100мл.кокосово олио/масло/
200г смлени орехови ядки
1супена лъжица неподсладено какао
50г царевично нишесте
1чаена лъжица бакпулвер
  За глазура
80г черен шоколад
1/2 консерва кокосова сметана или
кокосово мляко
кората на 1/3 портокал
1.Разбийте с миксер яйцата със захарта.Разтопете на водна баня кокосовото олио/масло/ и го прибавете на тънка струйка,към яйцата,като продължавате да разбивате.
2. Смелете с блендер ореховите ядки и ги размесете с какаото,нишестето и бакпулвера.Добавете на 2,3 пъти сухите съставки,към сместа за блата,като разбърквате с лъжица.Прибавете и настъргана портокалова кора.
3.Постелете с хартия за печене малка квадратна или правоъгълна тава.
***Аз съм използвала тава с размери 27/20см.
Пресипете тестото и загладете.Изпечете в нагряна фурна на 170градуса за около 20/23минути.Блата трябва да остане сочен и влажен.
След изпичане оставете блата да се охлади напълно.
4.Пригответе си глазурата,като в купа поставите половин консерва охладена кокосова сметана.
***Кокосовата сметана се намира трудно,затова успешно може да се замени с кокосово мляко.
Колкото по голям процент масленост съдържа млякото,толкова по-добре.Приберете кокосовото мляко във фризер за около 2,3 часа да замръзне.Гъстото съдържание остава отгоре и замръзва.
Извадете половината консерва с помощта на лъжица/около 150г/ поставете го в купа и го разбийте с миксер.Към него прибавете разтопен на водна баня шоколад и разбъркайте за кратко до гладък крем.
5.Разпределете равномерно крема върху блата и загладете.Декорирайте с кокосови стърготини или с ядки.Приберете за кратко сладкиша в хладилник за да се стегне глазурата.
Нарежете сладкиша на малки квадрати или правоъгълници.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Всички текстови,снимкови и графични материали,публикувани в блога,са собственост на Вкусно и сладко кулинарни рецепти и неговият автор и са обект на авторско право по смисъла на закона за авторско право и сродните му права(ЗАПСП). Не се допуска цитиране,споделяне,копиране на съдържание от блога без разрешение от автора му,като при разрешение ,задължително се посочвана източника и се добавя прилежащ,работещ линк/хипер-връзка/ към www.tania-goleva.blogspot.com

АРХИВ НА БЛОГА

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...