.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop Follow Me on Pinterest

вторник, 22 октомври 2013 г.

РУЕНКИ

ПРОДУКТИ
125гр.меко масло
140гр.захар
2яйца
2с.л.водка/или бренди/
 380/400гр.брашно
1ч.л.бакпулвер
1ванилия
За пълнежа
пестил от сини сливи
пудра захар за поръсване





В купа пресейте брашното 380гр,размесете го с бакпулвера,направете кладенче и в него сипете мекото масло,захарта,яйцата и алкохола.
Замесете меко и гладко тесто да не лепне по ръцете.
Ако е нужно добавете още малко брашно.

Разделете тестото на две части,за да ви е по лесно да работите с него.

Разточете тестото на правоъгълна кора.Нарежете тестото на ленти.

Режете парченца пестил с дебелина около 0.4см поставете парченце пестил на лента тесто и завийте пестила два пъти,отрежете излишното тесто,като се стараете краят да е отдолу.

Оформете краищата ако е необходимо.
Подредете сладките в тава с постлана хартия за печене.
С нож направете леки нарези върху всяка сладка за декорация.
Изпечете Руенките е нагряна фурна на 200градуса до леко зачервяване.Оставете ги леко да се охладят и ги оваляйте или ги поръсете с пудра захар.
Да ви е сладичко!
Как да си приготвите домашен пестил от сини сливи,ще намерите тук.

7 коментара:

  1. Танче,върна ме в детството с тези вкусни руенки.Страхотни са!
    Вземам си една и ти желая хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не бях чувала за този десерт, но изглежда много вкусен, Таничка, напомня ми за едно време. :)
    Аз днес правих сълзици и малки ябълкови щруделчета, ама няма как да покажа... Нищо, здраве да е.
    Прекрасна и уютна вечер ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо, страхотни са! Идва ми да замеся още сега!

    ОтговорИзтриване
  4. Танче, много ми харесват. И аз останах очарована като ги правих, но с локум и орехи. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  5. Мира,Гери,Илиянка,Ани благодаря за комплиментите и хубавите думи момичета!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни сладки, Таня! Убедена съм, че са много, много вкусни с това маслено тесто и пестила от сини сливи :) и пудра захар за разкош. Пестил нямам, но имам прясно приготвено сладко от сини сливи и ще трябва да ги пробвам тези руенки :)
    Лека нощ и хубаво утре на теб!

    ОтговорИзтриване
  7. Танче, как си се сетила и пестил да направиш и тези сладки с него?
    Ако знаеш колко години назад ме върна :)
    Обожавах ги :)
    Но пестила ти е една чудесна идея, и ако ме светне вдъхновението, ще го направя да знаеш :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Всички текстови,снимкови и графични материали,публикувани в блога,са собственост на Вкусно и сладко кулинарни рецепти и неговият автор и са обект на авторско право по смисъла на закона за авторско право и сродните му права(ЗАПСП). Не се допуска цитиране,споделяне,копиране на съдържание от блога без разрешение от автора му,като при разрешение ,задължително се посочвана източника и се добавя прилежащ,работещ линк/хипер-връзка/ към www.tania-goleva.blogspot.com

АРХИВ НА БЛОГА

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...